I'm stuck in a place where I don't wanna be.

Hallå, idag har jag varit i Kalmar med min mamma och shoppat lite
de var inte lite människor och bilar där inne kan jag lova!
De känndes som om de var jätte mycket bilar över allt men inga människor,
sen när vi gick på systembolaget förstod vi var alla var...
De blev lite smått och gott en nyårs klänning, tights, leggings, en tröja och en kofta.
Nu sitter jag här och ser på jvm ishockey sverige-tjeckien just nu står de 5-3 till Sverige.
Vi hoppas på de bästa! Min pappa är väldigt sur pga att dom "bara" leder med 5-3 och slår lite här och var och skriker lite fula ord, men de är bara skratta åt han, haha ;)
pusshej!


inte så bra bild av mobilen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0