Det spelar ingen roll hur vi gråter våra tårar, svaren är en viskning i en värld långt bort.

Hejhej, dagen har varit lite upp och ner. Har varit trött hela dagen men som tur har den varit rätt chill iallefall. Borde sätta mig med engelskan nu men vem orkar? Inte jag iallefall! Slår mig helldre ner framför tv:n för lite ishockey och glass med chokladsås. Ska även gå ner och prata lite med min älskade mamma som är tillbaka från sjukhuset. Och de var de som gjorde min dag värre, för jag fick reda på att hon även fått tillbaka sin cancer....

Kommentarer
Postat av: Evelina you know <3

gumman :'( finns här för dig!! <3 ILY!!

2011-04-15 @ 20:18:12
URL: http://rutandi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0