How do you find your reasons in my deepest, darkest nights?





Dessa härliga söndagar förföljer mig. Har haft en mycket fin helg. Började i fredags med årets första utomhus dopp, inte illa! Sedan sov jag hos ellen och vi gick väll och la oss vid typ 6 på morgonen och gick upp vid halv 8, dessutom sov jag på golvet, inte det bästa jag gjort. Men dagen blev bättre, en tripp till Kalmar med tjejorna för lite shopping och sedan vidare mot vimmerby för en dag och natt med ebba. Jag kan ärligt säga att vi INTE är dom bästa på att hitta bra filmer! Vi är även inte dom bästa på att laga mat... Försökte steka en genomfryst köttfärs, de gick inte, verkligen inte. Denna vackra söndag har jag åkt till hultsfred för handbollsmöte, åkte buss hem och blivit utskälld typ, ridit med elno, duschat och firat min broder. Fin fint! Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0