Jag älskar dig lika mycket som jag saknar dig och du kommer alltid ha en av de största platserna i mitt hjärta men jag måste låta dig gå nu.





Hallå, nu var de ett bra tag sen jag satt vid datan kan jag säga! Men ärligt talat har inte så mycket hänt egentligen. Igår åkte jag till pata med nelly, mycket trevligt må jag säga! Förutom att hon tog sönder sina solglasögon (och även tog sönder ett glas) men vem bryr sig? Sånt händer! Vi tog även första soppet i havet, fast påvägen hem sen höll jag seriöst på att frys ihjäl. Idag ahr vi varit i kalmar och shoppat lite och nu kom jag nyss hem från Ida, där har vi haft fredags myyys som ni ser på bilden ovan! Läxor, läxor och mer läxor säger jag bara! Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0