When you kiss my lips you take me higher.

Jag tror ärligt att de är sommarlov nu. Det känns så. Funderar faktiskt just nu på att ta med mig en filt, min bok och mitt pick och pack och åka till stallet o sätta mig i hagen och samla tankarna. Tyvärr behöver jag nog gå upp dit och de orkar jag inte. Kanske ska gå ner till ån istället? Aja, hittar nog något finfint ställe. Grillen är även igång för årets första grillning, mums! Åå senare kommer amanda för våra egna kvällar, hahah. Imon drar jag oxå troligtvis till karlskrona med nellan. Där möter vi majsen och kanske drar oss till boda borg. Vi får se vad som händer, de blir suuuper vilket som. Ne, nu ska jag sluta schabbla!  Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0