wooooooow, ida svensson är bääääääääässsssttttttt!!!!!!

F R E D A G. känns rätt bra om ni frågar mig.
ida och jag sitter på samma plats som vi gjorde när jag skrev förra gången.
börjar bli lite långtråkigt om ni frågar mig.
fast vi har inte suttit här hela tiden om ni trodde de. vi har faktiskt målat naglarna, plattat håret,
skrattat som myrslokar och lite annat smått och gott.
okej, ida här. elsa är nu nere och smaskar i sig massa god mat förhoppningsvis för de firar hennes storebror eller något sånt. ikväll ska vi röja järnet här i lilla järnis. hah.
om ni vill så får ni gärna kika in på min blogg en sväng, det gör ni väldigt enkelt genom att klicka här!
nu har jag ingenting mer vettigt att skriva så puss och kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0