Kärlek är ett svårt spel, man måste spela korten rätt och de har jag inte gjort nu.

Tjeena, har haft en dålig dag idag, vaknade upp ledsen, fick reda på att jag inte kom in på sanda, fick reda på att alla var sjuka så jag var typ ensam, slog huvudet i taket när jag stog på bordet, sa en dum sak som jag inte kan ta tillbaka och är ledsen för det, blev retad och eftersom jag var sur och trött va de inte kul oc ärligt talat känndes de som att alla gav mig dumihuvudet blickar hela tiden. Just nu känner jag mig misslyckad och dum i huvudet men de är bara suga in de som hänt och försöka lösa de. Ne nu ska jag gå och bli glad med lite mat ui magen, puss


Kommentarer
Postat av: Evelina you know <3

Gumman! Finns här för dig! <333333333 ILY!!

2011-02-28 @ 18:42:56
URL: http://rutandi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0