Oh , this times are hard , it will make us crasy , give up on me baby.

Halllåå, hemma igen. Maja har varit här ett tag nu och vi har tagit massa snygga bilder men dom försvann så... De gick okej på uttagningen tycker jag fast tror inte jag kommer in men får la hoppas. Fick iallefall reda på att jag inte kom in på jb... Aja, that's the life helt enkelt. Men har ju en chans att gå jb fast inte elit idrott handboll utan något som man inte tränar så mycket på.. ää , jag vet inte. Hoppas att jag tar mig till träningen ikv, men INGEN ska ju med så får se annars blir de en film med maja. Ne är trött och seg i kroppen så ska dra mig och sova nu i en timme tror jag, hejdå:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0