I'm goning to run to you.

Hola, idag på franskan kollade vi på en film där dom intervjuvade franska ungdommar som berättade om vad dom visste om sverige. Aa, och då sa en att jultomten bor här? Gör han de? Ne , han bor ju på nordpolen, eller?
Men sen sa en smart människa att de typ fanns en adress här i sverige man kunde skicka önskelista till, de hade jag inte en aning om! Sen kom ju tydligen romerna igår, vet inte om jag ska vara rädd för dom eller gå och hälsa dom välkommna? Fast jag har nog bestämmt me för att inte helsa på dom, de blir nog bäst så. När jag kom hem ioda tog jag en ridtur och de var väldigt halt, ska nog vänta tills isen smällt bort innan jag kan rida igen, ne nu ska jag äta något och sen vidare mot hultsfred för handbolls träning.
Byebye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0