I'm just a girl whit a dream that got the best of me.

Hallå, jag är sjuk.
Inte roligt! Och jag kan lova alla att om de fanns en vecka jag verkligen inte ville vara sjuk var de denna.
Jag ska/skulle på handbolls utagning på fredag men det känns som att jag kan ge upp den drömmen.
Vi har oxå två matcher i helgen som aa den ena har vi ju en chans på.
Jag är arg , ledsen och besviken.
Jag har varit pepp in för utagningen i 3 veckor nu och nu måste jag ge upp för en j*vla förkyldning?
Ää jag får hoppas på att jag får en andra chans.
Kännde bara att jag var tvungen att få ut mina känslor.
Ne , nu ska jag lägga mej och sova och hoppas att jag vaknar upp frisk imon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0