It's been a perfect day.

Hallu, känner mej väldigt glad idag, jag tror de var för jag tog en riktig sov morgon!
Nelly ringde mej hundra gånger för att väcka mej men jag vaknade inte förren typ 12.
När jag väl stigit upp sa Nelly och Ellen att vi skulle åka lite skridskor så de var bara packa ihop och gå.
När vi väl hade åkt färdigt tog vi en spark hem genom samhället , folk kollade på oss underligt , hmm undrar varför ?
Nu har jag bara suttit hemma och tagit det lugnt för imorgon bär det först av till kisa för lite skidåkning och sen bär det av mot Jönköping för ishockey , ska bli en trevlig dag med det kan bli lite tjorvigt med tid.


bjuder på en väldigt gamal bild på mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0