I just dont know, who I really am , how its gonne be is there something that I cant see?

Hallooo!
Jaa , nu sitter jag här och kollar på handbollen och sverige är ju så nära att komma ifatt Frankrike , jag blir tokig!
Men nu aa tyvärr ser de liite värre ut  men sverige ni har verkligen kämpat!
Först satt jag nere och kollade sen gick jag upp för min pappa... asso aa de går inte beskriva , han blir arg!
Kommer ut många fula ord och han slår på allt och då blir jag arg på honom,väldigt arg.
Men jag är van hahah han är faktiskt rätt rolig ibland när han är så arg.
På söndag blir de ju brons match iallefall , de är ju något !
Ne , nu ska jag sluta tjata om de.
Idag har de varit en helt okej dag faktiskt. 
Fast jag känner verkligen att jag ligger efter i skolan.
När jag kom idag så stog de på tavlan att so-uppsatsen skulle vara inlämnad nästa fredag om en vecka.
Jag har inte ens börjat skriva på en 4 lång uppsats!
Okej , det låter inte så farligt men när man skriver om Ockultism är de liiite jobbigare.
Haha,ne nu lite senare ska jag bara ha en "ensam" tv/film kväll , de är faktiskt väldigt skönt ibland! 
Oo imon blir de handbolls match mot öö aa någon haha.





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0