jag hoppas marken du går på går sönder.



Fredag, dom senate dagarna har jag förmestadels jobbat, igår var jag i västervik med min fot och dom skickade bara vidare mig till röntgen, kul. Men annars var nelly med där med och de var verkligen länge sedan jag hade så roligt! Idag har jag jobbat och ridit en sväng med sara, duktig som jag är la jag min mobil på backen och min häst klev på den, så nu har jag ingen mobil för jag har tagit sönder alla vi har. Förhoppningsvis får jag snart ett samtal av ida så jag kan komma och hämta någon gammal mobil av henne. Jag vill avsluta inlägget med att säga att jag älskar alla mina underbara vänner.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Fan Elsa du är inte smart du :o <3

2011-07-02 @ 08:38:28
URL: http://josefinelonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0