I close my eyes, for another night.


Måndagen
blev inte riktigt som alla i 9e hade trott tror jag.. Vi kom 4 i brännbolls tuneringen. Inte bra. Vi skyller på dommarna, de blir bäst så. Dagen har också erbjudit på rumia möte, en sväng i stallet, suttit och pratat skit med ellen och nelly i lekparken, skrattat åt vår söta hundvalp som egentligen inte är våran, kastat piltavla med ellen och hennes kusiner, ätit glass med jordgubbar och chokladsås och för första gången på väldig långt tid har jag kännt mig fri och lycklig. Nu ska jag bege mig mot min säng, godnatt!

Kommentarer
Postat av: karoline

VINN EN LÄNKNING!

Gå in på min blogg och ge mig en fråga i frågestunden och va med och tävla om en länkning och få ta del av alla mina läsare.

puss!

2011-06-14 @ 16:20:18
URL: http://www.svartvitt.devote.se
Postat av: nelly

herregud! kastade du piltavlan!???!!

inte konstigt att du förlorade hela tiden...

2011-06-14 @ 18:08:39
URL: http://nellytorgnysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0