I wan't to be made into someone how's never make misstakes.

Hallå, känner inte för att återvända till skolan nästa vecka, även inte imon. Nationellt fysik prov imon, har inte ens kollat på det. De kommer gå åt skogen. Önskar att jag gick i 3:an eller något. Livet var så lätt då. Fast nu när jag praor där så fattar jag inte hur dom vill jobba så mycket. Dom kan inte sitta en sekund utan att vilja ha något arbete att göra, endel vill inte ens ha rast!? Ää, jag fattar inte de. De är det ända jag har på hjärtat just nu, puss! 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Nationella i fysken kommer gå jätte bra!

Lycka till! :)<3

2011-03-15 @ 18:21:30
URL: http://emeliiiekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0