Jag gifter mig med dig i mina drömmar men i verkligheten känner du mig inte.

Hemma från praon nu. Har väll inte varit så där jätte kul. Som sagt har jag varit på skolan i 1-2-3:an. Jag satt och tuggade tuggemi med mobilen i handen, kanske inte världens bästa förebild för ettor? De få bli bättring imon. Fast man blir ju rätt galen när allt är så enklet fast de är de ju inte för dom. Jag kommer heller inte ihåg att man hade prov när man var så liten? Jag har för mig att jag gjorde mitt första prov i 5:an 6:an någon gång? Mycket har förändrats sen dess tydligen. Nej, nu ska jag sluta tjata och istället se på vampier daries som jag missade i fredag. puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0