The only thing that our hearts are made of are the acts of forgiveness and love.

Borta bra men hemma bäst säger dom, jag är inte helt säker på att de stämmer. Att komma upp till fjällen och träffa alla härliga människor, stanna i ekshärda och köpa mat, gå in i våran varma stuga och bestämma vem som ska sova vart, spela massa kort och skippo, höra på mobergs dåliga skämt som man ändå skrattar åt, gå upp klockan 8 och höra alla säga "mon mon", se ens föräldrar bli lite glada av öl, äta marias tacogratäng, bli mobbad för att jag åker så mycket skidor, basta och slänga sig i snön sen och bara trängas 14 stycken i en stuga, de är för jäkla härligt de! Iår blev de tyvärr bara 3 dar men va faan jag har inte skrattat så mycket på länge! Bilder kommer senare idag TROR jag. Hejsvejs på seende!


Kommentarer
Postat av: n.

Du glömde skogsvägarna!!! De tog ju ungefär halva resan att ta sig igenom. Hahaha. "En genväg är alltid en senväg" Jag tror att det var du som lärde mig det, fast jag fattar inte hur? ;)

2011-03-22 @ 20:58:19
URL: http://nellytorgnysson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0