Jag är längst ner, längre ner kan man inte komma.

Hejjhejj, jaa livet går vidare men inte mer än så. Just nu är de ända jag behöver mina vänner och familjen. Jag tänker för mycket och är för stressad hela tiden. Men denna dagen har faktiskt varit helt okej iallefall. När sara kom hem tog vi en rid tur, de var ett tag sen och de behövde jag verkligen! Nyss va jag, ellen och amanda på baren och åt lite (eller jag åt) haha. Sen gick vi en runda och sen tog ellen och jag cyklarna hem, när vi var påväg hem så blev vi omkörda av polisen, både hon och jag blev rädda och var tvungna att tänka till, sen kom vi på JA vi är 15 år och får cykla utan hjälm! haha. De får sluta detta inlägg! pusspuss!

Kommentarer
Postat av: Evelina you know <3

<3

2011-05-26 @ 19:48:19
URL: http://rutandi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0