Jag tänker byta stad för nu kommer allt tillbaks.





Måndag. Har inte bloggat sen i fredags tror jag så de är dags nu! Jaa, helgen har varit underbar. De var länge sedan jag var så glad som jag har varit nu. I lördags drog jag och evelina mot göteborg, hennes mamma var även med. Vi fick en spabehandling på hotellet och sen fick vi se 2 rätt dryga handbolls finaler men annars var de jätte bra. På kvällen sen satt vi vid korsvägen i typ 2 timmar och bara pratade, vi flörtade även lite men vi bestämmde oss för att gå hem istället, haha. Igår hände de inte så mycket förutom att ja åkte hem från göteborg och va med ellen. Hon sov även här eftersom vi hade utklädningsdag. Nu kom jag nyss hem från en springtur med nelly och innnan det hade ellen och jag besök av freddie och sumpan. Därifrån kommer mina icke så fina mobilbilder. De är väll de mesta som hänt i mitt liv över helgen. pusspuss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0