Jag vill inte ha några bortförklaringar från dig, jag vill bara att du säger förlåt.



Söndag, jaa livet går vidare som de har gjort denna vecka, kul, tråkigt, ledsamt, känslofullt är väll några av dessa ord som jag känner just nu. Nyss kom jag hem från amanda, där jag har spenderat natten, vi chillade mest framför datan, erövrade sjunnen och såg på scream. Jag lovar er att amanda var livrädd när vi såg på filmen! Och jag vill även säga förlåt till henne för att jag klickade nässjö bon! Nu måste jag plugga so för jag vill gärna inte sitta hemma på tisdag då de är speedway! pusspuss

Kommentarer
Postat av: amanda.

hahahha! jag var seriöst livrädd...

nässjö bon in my heart!

2011-05-29 @ 14:19:22
URL: http://frdb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0