Dag 04 - Tio sanningar om mig

1. jag kan inte sova i ett kolsvart rum
2. jag rycker ofta när jag ligger ner
3. min största fasa i livet är att lillfingret ska böjas åt fel håll så jag håller alltid dom böjda inåt hur ont det än gör (om ni fattar)
4. jag har extremt lätt för att bli kär
5. jag har jätte svårt för att bli arg på någon
6. när jag duschar står jag alltid och skvätter på väggarna utan att jag tänker på det
7. jag kollar på all sorts sport, jag är en riktig sportnörd!
8. det måste alltid hända saker i mitt liv hela tiden annars blir jag galen
9. jag pratar ofta med mig själv, då får jag ju bäst svar
10. jag skriver dagbok och där i står verkligen allt som ingen får veta om mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0